„Немањето иднина и неможноста да се побегне од стегите на сиромаштијата се главните теми кои ги обработува Пенета преку две паралелни раскажувачки линии, сместени во Сицилија.“

„Сите среќни семејства наликуваат едно на друго, секое несреќно семејство е несреќно на свој начин.“ - Толстој  Познатиот цитат со кој Толстој го започнува романот „Ана Каренина“ е можеби најдобриот начин да се опише горчливиот вкус во устата кој го остава швајцарско-италијанскиот „Мое тело“. Режисерот Микеле Пенета го фокусира документарецот токму на разликите во животните искуства на двата (несреќни) главни ликови (тинејџерот Оскар и младиот мигрант Стенли), притоа акцентирајќи го фактот дека животот на маргините на општеството е ужасно тежок.…

„Црно-белите архивски снимки, проследени со нарација инспирирана од искуството на огромен број жени кои работеле под белиот окупатор, претставуваат морничава реалност за актот на колонијализам кој денешната западна култура едвај го допира во учебниците по историја.“

Кон „Ме викаат Бабу“ во режија и сценарио на Сандра Берендс Направен налик игран филм „Ме викаат Бабу“ е емпатетична и реалистична приказна за животот на една жена-дадилка во Индонезија, во времето кога таа била под колонијално владеење на Холандија. Црно-белите архивски снимки, проследени со нарација инспирирана од искуството на  огромен број жени кои работеле под белиот окупатор, претставуваат морничава реалност за актот на колонијализам кој денешната западна култура едвај го допира во учебниците по историја. Интересно е дека целиот…

„Од сонограм и концепт ноти, до премиера на претставата и раѓањето на ќерката на Малеон, документарецот одлично прикажува низа деликатни моменти на разочарување од животот, без притоа генералната атмосфера да премине во очај и мелодраматичност.“

Тенка е линијата помеѓу сонограм од очекуваната принова и купче концептуални цртежи за ново уметничко дело кое бара долг период на инкубација и работа за да го види „светлото на денот“. Ова е недвосмислената порака која ја испраќаат режисерите Јанг Сун и С. Леон Чианг во почетните минути од „Нашата временска машина“. Ваквиот едноставен, а ефективен избор на кадри е првиот патоказ за двете испреплетени патувања низ времето, обработени во (релативно кратки) 81 минути. Успешно балансирајќи помеѓу “making of” документарец…