„За момент лебди прашањето над публиката дали е крајот однапред режиран на тој начин или едноставно приказната стана реалност, приказната станавме ние?“

Кон монодрамата „Јас, Селма“ на Милош Б. Андоновски Игра: Симона Спировска Режија: Милош Б. Андоновски Монтажа на звук: Сашко Потер Мицевски Оцена: 4/5 Првенче на младиот режисер Милош Б. Андоновски, монодрамата „Јас, Селма“ е приказна за младата бегалка Селма и актерката Симона (дел од култната претстава „Нашиот клас“ како и од невладината организација Артопиа која успешно се пробива на алтернативната театарска сцена). Монодрамата е жанр кој е нетипичен за прво поставување што го прави потегот на режисерот за почеток на својата…

„Секој детал поврзан со креираната атмосфера на неизвесност е позитивно Хичкоковска; Џон Кразински успева да го долови тоа чувство на неспокој во секоја нема и суптилна реакција.“

Кон „Тивко место” во режија на Џон Кразински, кинематографија: Шарлот Брус Кристенсен, музика: Марко Белтрами. Оцена: 4/5. Уште во првите 10 минути седејќи во седиштето во киното, човек може да почувствува дека нешто не е во ред. Тотална тишина. За некое чудо, дури и во кино салата владее целосен молк и создава чувство на штрек и немир. Тоа во неколку реченици е краткиот синопсис за атмосферата која ја креира „Тивко Место“ уште од самиот почеток, без дијалог и потпирајќи се само на…

„Наспроти смелото фразирање на насловот, впечатокот кој претставата го остава е млак и минлив.“

Од изведбата на „Ромео и Јулија (НЕ Трагедија)“  на Битола Шекспир Фестивал Режисер: Нурлан Асанбеков (Nurlan Asanbekov) Академски Руски Драмски Театар - Казахстан Насловот на претставата „Ромео и Јулија (НЕ трагедија)“  звучи како да ви најавува некоја сосема нова визија за тоа како да го читате и гледате Шекспир.  Наспроти смелото фразирање на насловот, впечатокот кој претставата го остава е млак и минлив. Причинa за тоа е што Нурлан Асанбеков нема режисерска експликација во сопствената претстава. Таа се изведува во…